my video

Loading...

Tuesday, February 15, 2011



Ini kisah sewaktu umur aku 13tahun lah..

Pada suatu petang..
tak ingatlah tarikh.. dalam kul5 lebihlah..
waktu tu aku tengah bosan.. jadi aku cuba naikkan layang-layang..
tiba-tiba,mata aku terpandang seorang lelaki sedang berjalan kaki...

Dia tu macam pelajar agama lah..
aku cuba naikkan layang-layang.. tapi tak naik-naik jugak..
bila dia lalu aku terbantut lah nak main, sebab malu la kan..
dia pandang aku sambil tersenyum..
bila dia senyum..
wah... manisnya senyuman dia..
aku pun senyum lah balik kat dia

muka dia hensem jugak..
mulalah tertanya-tanya siapakah dia..?
hehehe...
pada esok kan harinya..
waktu yang sama, aku tunggu dia lalu lagi..

seperti yang aku jangka, dia lalu depan rumah aku lagi..
hehehe..
dia lalu dan senyum pada aku lagi..
wah... berbunga-bunga hati aku..

aku lakukan perkara yang sama berulang kali..
hanya untuk melihat senyuman dia..
tapi selepas tu, aku tak keluar dah.. aku intai dia melalui tingkap je
diam2x..
tak nak la tunjuk sangat... aku tunggu dia..

tiba-tiba suatu hari tu..
aku tunggu dia,tapi dia tak muncul lagi...
beberapa hari aku tunggu dia..
tapi tak ada jugak..

hingga sekarang..
aku tak pernah jumpa atau cari dia..
siapa nama dia?? aku tak tahu pun..
mungkin sekarang dia dah khawin ke kan..??
urm... ape-ape pun  aku harap dia happy selalu..
(^_^)

No comments:

Post a Comment