my video

Loading...

Saturday, April 2, 2011

"When You Look Me In The Eyes Lyrics" (jonas brothers)

Oh, yeah, oh, yeah

If the heart is always searching
Can you ever find a home?
I've been looking for that someone
I never make it on my own

Dreams can't take
The place of loving you
There's gotta be a million reasons
Why it's true

When you look me in the eyes
And tell me that you love me
Everything's alright
When you're right here by my side

When you look me in the eyes
I catch a glimpse of heaven
I find my paradise
When you look me in the eyes

How long will I be waiting
To be with you again?
I'm gonna tell you that I love you
In the best way that I can

I can't take a day without you here
You're the light that make my darkness disappear

When you look me in the eyes
And tell me that you love me
Everything's alright
When you're right here by my side

When you look me in the eyes
I catch a glimpse of heaven
I find my paradise
When you look me in the eyes

Movin' on, I start to realize
I can reach my tomorrow
I can hold my head up high
And it's all because you're by my side

When you look me in the eyes
And tell me that you love me
Everything's alright
When you're right here by my side

When I hold you in my arms
I know that it's forever
I just got to let you know
I never wanna let you go

'Cause when you look me in the eyes
And tell me that you love me
Everything's alright
When you're right here by my side

When you look me in the eyes
I catch a glimpse of heaven
Oh, I find my paradise
When you look me in the eyes, oh, yeah, ah




"CINTA KU YANG TAK BERBENTUK"

cinta ku yang tak berbentuk ini...
walau berapa lama sekali pun..


dari dulu lagi aku hanya sayang dan cinta
pada kau seorang je..


kerana..
sekali aku cinta..
selamanya aku cinta...



Friday, March 4, 2011

"I LoVe YoU So MuCh JoE JoNaS"

joe...
pertama kali aku tengok kau kat tv...
masa tu iklan CAMP ROCK
aku nampak kau..
aku terus suka kau...

joe..
masa tu aku tak sabar nak tengok cite tu..
sebab aku nak tengok kau..
kau comel sangat...<3


joe...
bila aku dengar kau menyanyi...
aku rasa nak tertidur je...
aku suka sangat pada kau...

joe..
tiap-tiap malam sebelum tidur aku dengar lagu kau..
dengar lagu kau sikit pun tak membuat aku jemu..
suara kau tu comel sangat...<3

joe..
tiap kali aku tengok gambar kau..
aku rasa nak cium kau..
kau tu comel sangat3x..
kau paling comel dihati aku..

joe..
malam-malam aku berangan khawin dengan kau...
ahh...kalaulah ianya betul-betul berlaku...
seronoknyelah aku...
>.<

joe...
kalau realiti nya aku tak dapat memiliki kau..
biarlah hanya dalam mimpi dan hanya di dalam angan aku...
itu pun dah buat aku happy sangat...
sungguh... 

joe..
im ur biggest fan..
i love you joe..
mahal kita joe..
te amor joe...
aku sayang kamu joe..
selama-lamanya...
muaaaachhh.. <3 <3 <3 <3 <3

Tuesday, February 15, 2011



Ini kisah sewaktu umur aku 13tahun lah..

Pada suatu petang..
tak ingatlah tarikh.. dalam kul5 lebihlah..
waktu tu aku tengah bosan.. jadi aku cuba naikkan layang-layang..
tiba-tiba,mata aku terpandang seorang lelaki sedang berjalan kaki...

Dia tu macam pelajar agama lah..
aku cuba naikkan layang-layang.. tapi tak naik-naik jugak..
bila dia lalu aku terbantut lah nak main, sebab malu la kan..
dia pandang aku sambil tersenyum..
bila dia senyum..
wah... manisnya senyuman dia..
aku pun senyum lah balik kat dia

muka dia hensem jugak..
mulalah tertanya-tanya siapakah dia..?
hehehe...
pada esok kan harinya..
waktu yang sama, aku tunggu dia lalu lagi..

seperti yang aku jangka, dia lalu depan rumah aku lagi..
hehehe..
dia lalu dan senyum pada aku lagi..
wah... berbunga-bunga hati aku..

aku lakukan perkara yang sama berulang kali..
hanya untuk melihat senyuman dia..
tapi selepas tu, aku tak keluar dah.. aku intai dia melalui tingkap je
diam2x..
tak nak la tunjuk sangat... aku tunggu dia..

tiba-tiba suatu hari tu..
aku tunggu dia,tapi dia tak muncul lagi...
beberapa hari aku tunggu dia..
tapi tak ada jugak..

hingga sekarang..
aku tak pernah jumpa atau cari dia..
siapa nama dia?? aku tak tahu pun..
mungkin sekarang dia dah khawin ke kan..??
urm... ape-ape pun  aku harap dia happy selalu..
(^_^)

Monday, January 31, 2011

~PUISI RINDU BUAT TEMAN~


Teman,
Kala diriku terjerat di penjara cinta
Kala hatiku dibaluti kesayuan rindu
Kala sepi berlabuh di dasar kalbu
Kala irama syahdu menemani diri mengisi waktu
Kala menanti kepastian sejuta persoalan
Kau hadir membelai luka
Bingkisan kata menari dihujung jemari
Seakan mengerti bisikan hati.


Teman,
Hari berganti hari
Masa berlalu memakan waktu
Kemesraan tersimpul rapi dilayari rindu
Menanti malam menjemput siang
Agar ikatan keikhlasan mengupas persahabatan.


Teman,
Bunga yang dimiliki orang
Ditaburi warna kekusaman
Begitulah jua..
Suramnya wajah keperempuananku
Walau berseri disebalik topeng kedukaan
Jiwa meruntun merayu ketenangan
Bertamu disudut kehidupan
Lipatan rahsia kau kailkan
Lalu terapung tanpa jawapan
Murni jiwamu yang menyentuh perasaan
Keikhlasanmu yang merawat kesedihan
Ingin menyemai nostalgia silam
Agar ikatan membuihkan kemesraan.


Teman,
Tanpa kusedar dan tanpa kuduga
Dirimu menanam pohonan cinta
Sedang diriku sudah berpunya
Walau diri diselimuti sengsara
Kini..
Susunan bicara berbaur cinta
Mengungkap istilah sebenarnya
Antara setia dan airmata.


Teman,
Sepi, resah dan duka
Itulah rencah kekosongan hidupku
Tatkala bicaramu sirna di mataku
Senyum dan tawa
Menguntum tanda gembira
Tatkala rancak berbicara
Justeru diriku..
Menyingkap tirai bicara.


Teman,
Andainya puisi ini kau fahami
Andainya jeritan hatiku kau selami
Andainya impianku bisa kau penuhi
Kau tidak berlari mengejar mimpi
Menghitung hari menanti realiti.

Wednesday, January 19, 2011

Puisi Hatiku ...


kau umpama bintang di langit ....
antara bintang berjuta kau bersinar dan kau hiaskan cinta dihatiku...




Kau umpama bunga mawar yang mekar ...
biar bermusim berlalu ... 
kau tetap menjadi pujaan hatiku .... 




 by : AdHa ^_^