my video

Loading...

Friday, March 4, 2011

"I LoVe YoU So MuCh JoE JoNaS"

joe...
pertama kali aku tengok kau kat tv...
masa tu iklan CAMP ROCK
aku nampak kau..
aku terus suka kau...

joe..
masa tu aku tak sabar nak tengok cite tu..
sebab aku nak tengok kau..
kau comel sangat...<3


joe...
bila aku dengar kau menyanyi...
aku rasa nak tertidur je...
aku suka sangat pada kau...

joe..
tiap-tiap malam sebelum tidur aku dengar lagu kau..
dengar lagu kau sikit pun tak membuat aku jemu..
suara kau tu comel sangat...<3

joe..
tiap kali aku tengok gambar kau..
aku rasa nak cium kau..
kau tu comel sangat3x..
kau paling comel dihati aku..

joe..
malam-malam aku berangan khawin dengan kau...
ahh...kalaulah ianya betul-betul berlaku...
seronoknyelah aku...
>.<

joe...
kalau realiti nya aku tak dapat memiliki kau..
biarlah hanya dalam mimpi dan hanya di dalam angan aku...
itu pun dah buat aku happy sangat...
sungguh... 

joe..
im ur biggest fan..
i love you joe..
mahal kita joe..
te amor joe...
aku sayang kamu joe..
selama-lamanya...
muaaaachhh.. <3 <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment